Tandartsenpraktijk Dijkcentrum

Kwaliteit & Service

Kwaliteit

Wij houden onze kwaliteit hoog door eersteklas materiaal te gebruiken, nauwgezet vakliteratuur bij te houden, cursussen te volgen, intercollegiaal te overleggen, te investeren in goede apparatuur en vooral door nauwkeurig te werken.

De tandartsen staan ingeschreven in het BIG- en in het kwaliteitsregister (KRT). De assistentes zijn gediplomeerd en/of gecertificeerd.

Wij hebben meegedaan aan een onderzoek naar kwaliteit vanuit de overheid (zichtbare zorg). Dit onderzoek omvatte tevens een patiënten enquete. Met dank aan alle patiënten die hieraan hebben meegewerkt  zijn wij erg blij met de uitkomst; een 9.1 en een 9.7. (schaal 1-10). In september 2016 houden wij wederom een patiënten enquete: graag vragen wij u hieraan mee te doen als u een e-mail daartoe ontvangt.

In juni 2016 zijn wij gevisiteerd en hebben daarmee ons certificaat behaald. De Landingspagina vindt u hier.

 

Service

U kunt zelf aangeven door wie u behandeld wilt worden en zo eventueel uw vaste behandelaar hebben.

Onze agenda wordt nauwkeurig ingepland en alle behandelingen zijn op afspraak, zodat er nagenoeg geen wachttijden zijn en u minder dan 10 minuten hoeft te wachten.

Bij spoedklachten wordt u, als u dit voor 10.30 uur telefonisch meld, meestal dezelfde dag geholpen.

De behandelkamers zijn ruim en bieden volop privacy.

Omdat wij voor een goede mondgezondheid een halfjaarlijkse controle belangrijk vinden, krijgt u elk half jaar een herinneringskaartje of mailtje toegestuurd.

Voor een controle afspraak of vervolgbehandeling kunt u meestal binnen een paar weken terecht.

Bij slechts een aantal zorgverzekeringen wordt er rechtstreeks gedeclareerd.

Behandelingen welke meer dan € 250,- gaan kosten worden indien gewenst standaard vooraf schriftelijk of per mail begroot.  Graag ontvangen wij een ondertekend exemplaar voor de start van de behandeling. Desgewenst kunt u voor elke behandeling een begroting krijgen.