Tandartsenpraktijk Stroek

Klanttevredenheidsonderzoek 2011

Covertand afbeelding
Roozeboom consulting heeft het afgelopen jaar voor 350 tandartsen een patiënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De resultaten van deze onderzoeken zijn hieronder verwerkt. De resultaten van ons onderzoek kunnen gespiegeld worden aan het gemiddelde. De ervaring van Roozeboom conslulting is dat tandartspraktijken die excellent presteren, op alle vragen een 8 of hoger scoren. Conform de certificatie zal in 2013 dit onderzoek worden herhaald.
 
 
 

Nr.

 

Vraag: Hoe tevreden bent u over:

 

AVG

1

 

De dagelijkse openingstijden van de praktijk

 

7,9

2

 

De telefonische bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden

 

7,7

3

 

De bereikbaarheid van een dienstdoende tandarts buiten de openingstijden

 

7,2

4

 

De bejegening door onze medewerker aan de balie

 

8,2

5

 

De bejegening door onze medewerker aan de telefoon

 

8,1

6

 

De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde afspraakdatum en tijdstip

 

7,8

7

 

De termijn waarop u terecht kunt voor een controle

 

7,6

8

 

De termijn waarop u terecht kunt voor een behandeling

 

7,6

9

 

De wachttijd bij een bezoek voor een controle of behandeling

 

7,5

10

 

Het aantal zitplaatsen in de wachtkamer

 

7,9

11

 

Het comfort van de zitplaatsen in de wachtkamer

 

7,5

12

 

De lectuur in de wachtkamer

 

7,5

13

 

Het speelmateriaal voor kinderen in de wachtkamer

 

7,3

14

 

De hygiëne/netheid in de behandelkamer

 

8,3

15

 

De privacy in de behandelkamer

 

8,0

16

 

De werksfeer tussen de tandarts en de medewerkers

 

8,2

17

 

De samenwerking tussen de tandarts en de medewerkers

 

8,2

18

 

De uitleg van de ( preventie) assistent over de behandeling .

 

8,0

19

 

de vakkundigheid van de (preventie ) assistent

 

7,9

20

 

De hygiëne tijdens de behandeling door de (preventie) assistent

 

8,2

21

 

De persoonlijke aandacht voor u tijdens de behandeling door de (preventie) assistent

 

8,1

22

 

Het rekening houden met uw eventuele angst door de (preventie) assistent

 

8,0

23

 

Het resultaat van de behandeling door de (preventie) assistent

 

8,0

24

 

De manier van omgaan met kinderen door de (preventie) assistent

 

7,9

25

 

De informatieverstrekking over de behandeling door de tandarts

 

8,2

26

 

De tijd die uitgetrokken wordt voor het beantwoorden van vragen door de tandarts

 

8,1

27

 

Het resultaat van de behandeling door de tandarts

 

8,3

28

 

De persoonlijke aandacht voor u tijdens de behandeling door de tandarts

 

8,2

29

 

De zorg van de tandarts om een tand of kies zo lang mogelijk te behouden

 

8,4

30

 

De manier van omgaan met kinderen door de tandarts

 

8,1

31

 

De specificatie van de kosten en de wijze waarop u de betaling kunt voldoen

 

7,6

 

 

Gemiddelde waardering alle vragen

 

7,9